Teenaga Dream..Into The New World...

Friday 10 February 2012

Korang Dengki Ke??

weyh, aina malas tol nk citer aa.. tpi disebabkan sakit ati.. nk luahkan ni.. salah ke minat korea?? aku nk tanya korang.. aku ni taksub sangat ke ngan korea?? setakat lagu,muka tu boleh la aku banggakan.. tpi kalo cara dorang,pemakaian dorang, aku x pernah ikut pon..

seterusnya, kalo anda sume minat melayu yg nyanyi,sama je cara dorang.. mcam korea.. x tutup aurat langsung..tpi mengaku islam..MELAYU tu!! baik aku minat korea terus daripada tgk artis melayu yg mmg sebijik ngan korea..tpi perbezaannya lagu dorang.. bezanya sila pegi perenggan ke-3

perbezaannya lagi ialah cara lagu disampaikan..contohnya kalo malay artis ni slalu sorang2.. x berjoget.. tpi baju mcam x cukup kain... korea plak.. care dorang menyampaikan lagu ialah kebanyakkan dengan berkumpulan..berjoget..seksi dan HOT.. mengikut dorang punye agama la kirenye..

ckap pasal agama,bkan nk hina agama islam,cume.. korang boleh tgk sendiri.. artis yg x tutup aurat mengaku islam?? oh shit!! aku pon x paham knape ngan dorang.. aku x cakap aku x minat malay song,tpi aku x suke cara dorang berpakaian...

sudahlah tu..yg aku tau.. Aku Anti Artis Melayu yg Hina Korea!!

Kesimpulannya,jum kite tunjuk kat dorang yg agame kita ni kuat imannya... ples jangan malukan agama tercinta.. boleh minat hiburan.. tpi jgn berlebih hingga taksub..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home