Teenaga Dream..Into The New World...

Monday 21 November 2011

Diriku...

Salam sayang semua...
Hari ini saya akan mula berblogging..tolong terima saya ya!!
Dulu saya ada blog....tpi blog tu dah sewel mcam tuan empunya blog!!
nasib aku mmg x baik..penat2 aku update blog tu...tpi akhirnya....jahat lah
bagi siapa yg x knal aku...meh sini..
             Aina Sakinah Bt.Rafie...
Cheng Perdana,Melaka,Malaysia
                                  SEKOLAH RENDAH ARAB BTG 3 TIMUR..
            In Love???ermmm....
saya suka warna pink,putih & utama HIJAU..(tahu2 lah)
                                   Anak ke-4 dari 5 adik beradik lelaki

Itulah serba-sedikit atau serba serbi tntg diri saya...nk kenal lebih mendalam...Facebook kan ade..

                                            = http://www.facebook.com/profile.php?id=100001380475597

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home